W Centrum Obsługi Klienta JYSK będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów. Nasz dzień jest wypełniony przede wszystkim obsługą klientów, których wspieramy za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, email, chat, media społecznościowe). Odpowiadamy na pytania, wykrywamy możliwe problemy i zapobiegamy im, ale także generujemy sprzedaż pomagając Klientom w wyborze i realizacji zamówienia.
W tej roli będziesz zbierać informacje zwrotne, obsługiwać wiele systemów i budować wartościowe relacje - wszystko po to, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi naszych klientów.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz dbać o potrzeby naszych klientów. Jednocześnie będziesz miał możliwość osiągania celów w ramach wybranego obszaru odpowiedzialności, dzięki czemu pokażesz swój potencjał do dalszego rozwoju kariery w JYSK.
Będziesz się rozwijać aby zostać ekspertem w jednym lub kilku obszarach obsługi klienta, na tym stanowisku będziesz szkolić swoich kolegów i dzielić się najlepszymi praktykami ze swojego obszaru.
Jako Team Leader Zespołu Obsługi Klienta będziesz odpowiadać za prowadzenie swojego zespołu w kierunku realizacji celów wyznaczonych wspólnie z Managerem Centrum Obsługi Klienta. Wspólnie będziecie planować i zarządzać codziennymi zadaniami zespołu.
Pracując jako Team Leader Zespołu Obsługi Klienta będziesz odgrywać ważną rolę w rozwoju swojego zespołu, jednocześnie tworząc dobrą i motywującą atmosferę dla wszystkich.
Jako Manager Centrum Obsługi Klienta będziesz odpowiadać za działanie i wyniki działu. Będziesz wspierać, szkolić, rozwijać i motywować zespół w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klienta i jak najlepszych wyników sprzedażowych.
Twoim najważniejszym zadaniem będzie upewnienie się, że Twój zespół każdego dnia zapewnia naszym klientom doskonałą obsługę klienta.